Starajte sa o svoju dušu

Dlžíš si to sebe a tým, ktorí sú okolo teba, aby si bola tou najlepšou verziou teba.

Tu je niekoľko super jednoduchých návykov a rutín, ktoré sa dajú ľahko realizovať, a môžu tento rok dramaticky zlepšiť váš život:

 
dřevo

1)Začnite cvičiť vďačnosť.


„Buď vďačný za to, čo máš a budeš mať viac. Ak sa sústredíte na to, čo nemáte, nikdy nebudete mať dosť.“ – Oprah Winfrey


Vďačnosť je naozaj o zmene vášho vnímania sveta okolo vás. Ak sa ocitnete v presvedčení, že príležitosti sú ďaleko a nie je pravdepodobné, že sa vám ponúknu, úprava tohto postoja môže byť práve to, čo potrebujete.


Úprimná vďaka nám umožňuje vidieť nekonečné možnosti a uvedomiť si, že sme skutočne obklopení príležitosťami. Aby ste dosiahli svoje sny www.czuczora.sk/urobte-nieco-pre-seba/ , musíte tomu veriť; vďačnosť vám umožňuje veriť vo vaše sny a vízie, ktoré vám nakoniec umožnia využiť váš plný potenciál.

 
2)Dajte si oddych.


Počas hektického dňa je prestávka zvyčajne tou poslednou vecou, ktorá nás napadne. Ale dokonca aj športovci potrebujú nejaký čas na oddych.


Podľa autora skutočného šťastia pri práci, „bez oddychového priestoru v kontexte stálych požiadaviek nebudeme kreatívni, kompetentní ani veselí.“


Krátkym oddychom si môžete zlepšiť náladu, rozšíriť priestor myslenia a zlepšiť pamäť a pracovnú výkonnosť.

 
3)Urobte si čas na meditáciu.


Štúdie ukázali, že meditácia môže pomôcť znížiť depresiu a úzkosť, zlepšiť pamäť a sústredenie, môže zvýšiť vašu empatiu pre ostatných a môže posilniť váš imunitný systém.

káva


Ako a kedy meditujete, je úplne na vás; robte to, čo funguje vo vašom rozvrhu a čo sa s najväčšou pravdepodobnosťou hodí do vašej rutiny (pamätajte, že čím ľahšie si z meditácie urobíte úlohu, tým ľahšie sa z nej stáva zvyk). Vedomý život je skvelým zdrojom pre začínajúcich meditujúcich, ktorí odpovedajú na otázky ako to, čo urobíte, ak zistíte, že ste zaspali. Najlepšia časť? Môžete meditovať dokonca aj keď sedíte pri stole v kancelárii.

Starajte sa o svoju dušu
4.5 (90%)2