Brušný (viscelárny) tuk


Mnohé zdravotnícke inštitúcie používajú BMI (index telesnej hmotnosti) na klasifikáciu hmotnosti a predpovedanie rizika metabolického ochorenia.


Je to však veľmi zavádzajúce, keďže ľudia s nadmerným brušným tukom sú vystavení zvýšenému riziku, aj keď ich BMI môže byť v poriadku.

tuky


Aj keď spálenie tuku z tejto oblasti môže byť ťažké www.nooby.sk/spalenie-tukov-v-brusnej-oblasti/ , existuje niekoľko vecí, ktoré môžete urobiť na zníženie nadbytočného brušného tuku.


Tu je niekoľko účinných tipov, ako sa zbaviť brušného tuku. Naše tipy sú podporené vedeckými štúdiami.

 


  1. Jedzte veľa rozpustnej vlákniny


    Rozpustná vláknina absorbuje vodu a vytvára „gél“, ktorý pomáha spomaliť vstrebávanie potravy, keď prechádza tráviacim systémom.

    Štúdie ukazujú, že tento typ vlákniny podporuje chudnutie tým, že vám pomáha cítiť sa sýtejšie, takže prirodzene menej jete. Pomáha tiež znížiť počet kalórií, ktoré vaše telo absorbuje z potravy.

    Navyše, rozpustná vláknina pomáha bojovať s brušným tukom.

    Observatívna štúdia s viac ako 1 100 respodndetmi zistila, že pri zvýšení príjmu rozpustnej vlákniny o 10 g, sa prírastok brušného tuku znížil o 3,7% v priebehu 5 rokov.

    Snažte sa denne konzumovať potraviny s vysokým obsahom vlákniny. Vynikajúce zdroje rozpustnej vlákniny zahŕňajú ľanové semienka, ružičkový kel, avokádo, strukoviny a čučoriedky.

kalorie


  1. Vyvarujte sa potravín, ktoré obsahujú nenasýtené mastné kyseliny


    Nenasýtené mastné kyseliny sa vytvárajú čerpaním vodíka do nenasýtených tukov, ako je sójový olej.

    Nachádzajú sa v niektorých margarínoch a často sa pridávajú aj do balených potravín.

    Konzumácia týchto tukov má priamy súvis so vznikom zápalov, srdcových ochorení, inzulínovou rezistenciou a prírastkom brušného tuku.

    Ak chcete znížiť brušný tuk a chrániť vaše zdravie, starostlivo čítajte etikety na potravinách a držte sa ďaleko od produktov, ktoré obsahujú nenasýtené mastné kyseliny.

Brušný (viscelárny) tuk
4 (80%)3